Legyen Saját Grafikusod
Elakadsz a tervezéssel? Nincs ötleted? Van ötleted, de nem tudod megvalósítani? Több ötleted is van és nem vagy biztos melyik lenne a megfelelő karszalag nyomtatáshoz? Ha az előbbiek közül bármelyik kérdésre igennel felelsz, akkor ez a lehetőség neked szól!
Miért jó ez neked? Nem kell drága grafikai stúdiót fizetned a tervek elkészítéséért, interaktív módon részt vehetsz a tervezésben, és ezzel az elképzeléseid a lehető legrövidebb időn belül meg tudnak valósulni, meggyorsul a karszalagok gyártási ideje, hiszen elkerüljük a megrendelő-értékesítő-grafikus háromszög közötti pingpongozást a változtatásokat kérő levelek sokaságával.
Maga a tervezés a MIcrosoft Teams nevű alkalmazásán keresztül lesz nyomonkövethető, amit erről a link-ről tudsz letölteni. (Microsoft Teams letöltés)
Időpont foglalásra az oldal alján található form segítségével van lehetőséged.
Az időpontfoglalás után kapsz egy proforma számlát, amit miután kiegyenlítettél, elküldjük neked a találkozó linkjét, aminek megnyitásával a Teams alkalmazáson keresztül közösen tudjátok megvalósítani grafikai elképzeléseidet.
Legfontosabb tudnivalók és tennivalók a foglalás és meeting előtt:
Első és legfontosabb feladat, hogy az online találkozó előtt legkésőbb x órával készítsd össze, és küldd el a grafika@karszalag24.hu email címre az alábbiakat:
- kérjük hivatkozz a ….. számra, hogy a grafikusaink be tudják azonosítani melyik foglaláshoz érkeztek az anyagok
- terméken szereplő logók lehetőleg vektoros változatát (.pdf, .eps)
- szöveget, feliratot amit szeretnél a karszalagokon, szilikon kartkötőkön viszontlátni. Amennyiben textil karszalagot vagy full color karszalagot terveztek és van egyedi pantone színed, elképzelés színvilágra, akkor annak kódját is tartalmazza az email
- elképzelést az elemek elrendezésére, megjelenére
Az elküldött fileokból és a megadott információkból a grafikus kollégánk előre dolgozik és vázlatot készít, amit emailben elküld a részedre a találkozó előtt. Így Te is át tudod gondolni, hogy milyen esetleges változtatásokat, módosításokat szeretnél a meeting folyamán.
Kérünk vedd figyelembe, hogy ez a lehetőség nem arról szól, hogy a meetingen nulláról kezdjétek a grafikai tervezést vagy a kész terv minden elemét változtassátok, akár többször. Természetesen változtatásokra, módosításokra van lehetőség, hisz erről szól a történet, de a rendelkezésre álló időkeret nem elegendő ahhoz, hogy ott találjátok ki minden egyes elemet, majd azokat többször változtassátok.
Amennyiben ilyen jellegű segítségre van szükséged erre is kínálunk lehetőséget, de ez már egy hosszabb idejű konzultáció és grafikai tanácsadás, amire több időt és forrást szükséges rászánni, ennek díja óránként 10.000 Ft + áfa.
Természetesen grafikusaink ebben az esetben is állnak rendelkezésedre, keress minket bizalommal!
Kérjük csak abban az esetben foglalj időpontot, amennyiben a feltételeket elfogadod és teljesíteni is tudod, mert így tudunk hatékonyan együttműködni és a segítségedre lenni, hogy számodra legmegfelelőbb tervek készüljenek el.
Az alábbi táblázatban egy körülbelüli tervezési időket és azok pontos árait láthatod:
Termék neve | Becsült tervezési idő | Tervezés bruttó ára: | Termékek |
Nyakpántok | 20 perc | 6000 Ft | |
Egyéb termékek | 15 perc | 5000 Ft |
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Időpont foglalására az oldal alján található form kitöltésével van lehetőség.
Hogy lehet lemondani, módosítani a lefoglalt időpontot?
Amennyiben a fenntartott időpont nem alkalmas, kérjük időben jelezd, hogy az adott időpontot újra elérhetővé tudjuk tenni más számára!
Díjmentes módosításra/lemondásra a lefoglalt időpont előtt 24 órával van lehetőség. 24 órán belüli lemondás/módosítás esetén rendelkezésre állási díjat számítunk fel, ennek összege a lefoglalt időtartam díjának 30%-a.
Módosítás/lemondás: a ….. telefonszámon vagy …… email címen
Mi történik, ha elmulasztom a megbeszélt időpontot?
Amennyiben nem történik lemondás/időpontmódosítás és elmulasztod a részvételt a meetingen, a következő alkalommal csak akkor tudjuk vállalni a grafikai tervezést, ha az elmulasztott időpontra felszámított rendelkezésre állási díjat megfizeted. Ennek összege a lefoglalt időtartam díjának 50%-a.
Mi történik, ha a foglalt időtartam nem elég?
A tapasztalataink alapján igyekeztünk úgy megállapítani a becsült tervezési időket, hogy abba a tervek elkeszítése beleférjen. Ehhez viszont az együttműködésedre is szükség van! Ezért kérjük, hogy a logókat és a már meglévő elképzeléseket időben küldd át grafikus kollégánk részére, hogy ő a meeting előtt elő tudjon készülni, vázlatokat tudjon készíteni. Így a megadott időtartamba beleférnek módosítások, további elképzelések, változatok, kipróbálása, megjelenítése.
Viszont azt sajnos nem tudjuk garantálni, hogy belefér az adott időtartamba, ha a nulláról kell kezdeni és minden apró részlet a meeting folyamán kerül kitalálásra (Pl.: ha a meeting alatt érkeznek a fileok, ott kerül kitalálásra a koncepció, a szöveg, a háttérszín, a betűtípus, betűméret, elrendezés… stb) Természetesen ebben az esetben sem maradsz grafika nélkül, viszont ez már egy hosszabb idejű konzultáció és grafikai tanácsadás, amire több időt és forrást szükséges rászánni. Természetesen grafikusaink ebben az esetben is állnak rendelkezésedre!